آموزشگاه سفره ایرانی

تزئین انواع کیک ، ساده تا پیشرفته (فیلم‌های آموزشی دکور کیک)

Decorating all kinds of cakes, simple – advanced

آموزش تزیین کیک در خانه

ما می‌دونیم که شما به دنبال چه سبک از دیزاین کیک هستید! استفاده از وسایل ساده و دم‌دستی، که به راحتی فراهم شوند یکی از شروط اصلی کیک آرایی در منزل است. نکته بعدی که می‌تونیم بهش توجه کنیم، بودن یا نبودن خامه هستش. گاهی ما تاکید داریم طرز تهیه کیک تولد ساده بدون خامه را آموزش ببینیم. اتفاقا ما در این‌ باره پیشنهادهای جذابی برای شما خواهیم داشت. البته نباید فراموش کنیم که ما این کیک را برای چه کسی دیزاین می‌کنیم، آیا این کیک سالگرد ازدواج برای همسر عزیز شماست؟ یا یک کیک تولد دخترانه یا پسرانه برای فرزندان دلبندتان؟ خب بهتره که وقت رو از دست ندیم و بریم به سراغ ایده‌های ناب دکور کیک در وبسایت آموزشگاه سفره ایرانی.

ببین، درست کن، جشن بگیر

کیک تولد خانگی ساده

همراه با فیلم مرحله‌های دکور

به زودی تولد یکی از اعضای خانواده خواهد بود و شما تصمیم گرفتید کیک این مراسم را با عشق و ذوق و علاقه خود کیک‌آرایی کنید. بسیار هم عالی. ما به شما کمک خواهیم کرد و آموزش کامل را به صورت فیلم مراحل دکور تقدیم شما خواهیم کرد، در این فیلم آموزشی کیک تولدی ساده می‌آموزیم که برای تمام اعضاء خانواده مناسب است.

ببین، درست کن، جشن بگیر

کیک تولد خانگی ساده، همراه با فیلم مرحله‌های دکور

به زودی تولد یکی از اعضای خانواده خواهد بود و شما تصمیم گرفتید کیک این مراسم را با عشق و ذوق و علاقه خود کیک‌آرایی کنید. بسیار هم عالی. ما به شما کمک خواهیم کرد و آموزش کامل را به صورت فیلم مراحل دکور تقدیم شما خواهیم کرد، در این فیلم آموزشی، کیک تولد ساده‌ای را به شما خواهیم آموخت؛ که برای تمام اعضای خانواده مناسب است.

کلاس تزیین کیک داره پُر میشه

ظرفیت ورکشاپ دکور کیک داره تموم میشه . این فرصت رو از دست نده .

نمونه تزیین کیک هنرجوهای قبلی رو ببین :

خیلی از هنرجوهای ما حالا با همین مهارتی که دارن در حال کسب درآمد هستند چون ما مشاوره راه اندازی کسب و کار هم ارائه میدیم .

یعنی تو این ورکشاپ هم مهارت دکور کیک آموزش میبینی هم روش های بازاریابی و گرفتن سفارش کیک و …

آموزش سفارش کیک سفره ایرانی

بعد از گذروندن ورکشاپ دکور کیک سفره ایرانی یک مدرک معتبر بین المللی هم دریافت میکنی که در تمام کشورهای دنیا اعتبار داره .

شما میتونید با داشتن مدرک فنی و حرفه ای دکور کیک همه جای دنیا وارد بازار کار بشی . 

 

فیلم تزیین کیک تولد دخترانه ساده

تزئین کیک تولد برای دختر خانم‌های عزیز، همیشه یکی از جذاب‌ترین سبک‌های کیک تولد می‌باشد. همراه ما باشید تا در ابتدا لیستی از مدل کیک‌های پرطرفدار و خاص دخترانه را بررسی کنیم و در نهایت فیلم آموزشی دکور آسان کیک دخترانه را با هم تماشا کنیم.

دخترانه بزرگسال جدید

با توجه به ترندهای تم تولد، ما شاهد سبک‌های مینیمال برای کیک تولد دخترخانم‌های دهه‌ی شصت و هفتاد هستیم، در این دسته‌بندی دکور کیک، از رنگ‌های تیره و نودی استفاده می‌شود. خبری از ماسوره کاری‌های پرحجم و پیچیده نیست و رنگ‌بندی به ندرت از ۳ رنگ بیشتر می‌شود. برای تکمیل دکور کیک دخترانه ساده و شیک می‌توانیم از ماکارون، مرنگ و گل طبیعی برای تاپینگ کیک استفاده کنیم.

عکس کیک تولد دخترانه بزگسال
کیک تولد دخترانه بزرگسال

استفاده از میوه و گیاه تازه در تزیین کیک در تزیین کیک دخترانه بزرگسال جدید ما میتوانیم از میوه و گیلهان تازه استفاده کنیم. تاپینگ های طبیعی به دکور کیک ما حس تازگی میبخشند، مخصوصلا اگر مطابق فصل از میوه های و رنگ بندی همان فصل استفاده کنیم. فرض کنید یک کیک تولد دخترانه در فصل پاییز سفارش گرفته ایم، میتوانیم با استفاده از انار ،برگ گیاهان وحشی و بافت داخلی مرکبیات برای تزیین کیک تولد دخترانه استفاده کنیم. تصویر نمونه خوبی از عکس تزیین کیک پاییزی میباشد.

دکور کیک دخترانه بزرگسال
دکور کیک دخترانه بزرگسال

کیک عروسکی دخترانه

برای اجرای کیک های عروسکی دخترونه اغلب از فوندانت استفاده میکنیم. در وبسیات سفره ایرانی چندین مدل دکور کیک با فوندانت را به هنرجویان عزیز آموزش دادیم که میتوانید تهیه کنید. اما نکته جالب درباره فوندانت عروسکی این است که به سن یا تم خاصی محدود نمیشود، شما میتوانید برای نوزادهای ناز و خوشگل تا مادربزرگ های عزیز و محترم مدل های فوندانتی آماده کنید.

تصویر کیک عروسکی
کیک عروسکی تولد دخترانه

یونیکورن یا دکور کیک تک ‌شاخ

یک توصیه مهم دکور کیک یونیکرن رو یاد بگیرید، اجرا کنید و به راحتی سفارش بگیرید. چطور؟ سبک کیک دخترونه تک‌شاخ همیشه پرطرفداره، بسیار ساده تزیین میشه و به خاطر استفاده از فوندانت به راحتی تولید میشه. کجا یاد بگیرید؟ خبر خوب اینکه اصلا نیاز نیست جایی بروید. در آموزشگاه مجازی سفره ایرانی در هر کجای دنیا که هستید می‌توانید از فیلم آموزش مجازی تزینن کیک استفاده کنید. فیلم آموزش تزئین کیک دخترانه تک‌شاخ تقدیم به شما:

عکس کیک تک شاخ

مدل کیک پرنسسی

تزئین کیک پرنسسی برای پرنسس‌های کوچک، چی از این زیباتر؟ princess cake یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کیک‌آرایی است، که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. این سبک کیک تولد، هم با فوندانت و هم با خامه قابل اجراست. فیلم مرحله به مرحله تزیین کیک پرنسسی در آموزشگاه مجازی سفره ایرانی تقدیم شما شده است.

تزیین فانتزی کیک:

نگرانی را کنار بزارید و خلاقیت خود را به چالش بکشید. تزیین کیک فانتزی میتونه خیلی سرگرم‌کننده باشه. استفاده از هر ترکیب رنگی در این سبک آزاده، انواع تاپینگ، مدل‌های خاص ماسوره‌کاری و یا استفاده تکنیک‌های شکلات‌سازی در این سبک آزاده.

کیک تولد پسرانه

مگه پسرا دل ندارند؟! ایده‌های فوق‌العاده‌ای هم برای تزیین کیک تولد پسرانه وجود دارد؛ که شاید ما کمتر به ایشان توجه کرده باشیم. به غیر از شخصیت‌های کارتنی برای دیزاین کیک، می‌توانیم از علایق آقا پسرهای گل، برای کیک‌آرایی پسرونه ایده بگیریم. مثل کیک ماشین‌آلات، کیک اجسام فضایی، کیک پاپیون و یا کراوات، کیک شیر سلطان جنگل. کیک ابزار‌آلات و …

دکور کیک مینیون
عکس کیک مینیون سفره ایرانی

تزیین کیک تولد پسرانه و دخترانه با نکات مهم

مدرک بین‌ المللی دکور کیک

آموزشگاه سفره ایرانی با ایجاد بستر آموزش مجازی تزیین کیک و ارائه مدرک معتبر بین‌المللی دکور کیک به صورت مجازی، به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا در هر کجای دنیا که باشید؛ از فیلم‌های آموزشی کیک‌آرایی بهره‌مند شده و برای دریافت مدرک معتبر فنی حرفه‌ای دکور کیک اقدام نمایید.
 
 

مدرک بین‌المللی کیک‌آرایی برای مهاجرت

برای دریافت مدرک کیک‌آرایی از آموزشگاه سفره ایرانی می‌تواند به دو صورت اقدام کنید:

برای اساتید آموزشگاه‌های شیرینی‌پزی و قنادانی که به دنبال دسترسی به تکنیک‌های دکور کیک روز دنیا در این رشته هستند.

رموز دکور کیک

کارآفرینانی که قصد راه‌اندازی ارائه خدمات دکور کیک برای انواع مراسم‌ها را دارند.

تکنیک های ساده و پرطرفدار

این دوره مدرک معتبر بین‌المللی برای مهاجرت دارد.

مدرک دکور کیک

آموزش تزیین کیک شکلاتی مرحله به مرحله


خیس‌کردن کیک شکلاتی:

استفاده شیر کاکائو، شربت یا سس شکلات برای مرطوب و خیس‌کردن کیک شکلاتی گزینه‌هایی بسیار عالی هستند.

خامه شکلاتی

برای دکور کیک شکلاتی به جای خامه معمولی و یا گاناش، می‌توانیم از خامه شکلاتی استفاده کنیم.

پودر بیسکوییت برای تزیین

یکی از روش‌های بسیار ساده برای پر کردن تاپینگ کیک شکلاتی استفاده از پودر بیسکوییت و یا خورده کیکی است که آماده کرده‌اید. خیلی راحته! فقط کافیه بیسکویت مورد علاقه خود را با دست یا کارد، خرد کرده و روی کیک بپاشید؛ یا می‌توانید تکه‌های کیک شکلاتی که تهیه کردید را نگهدارید و در پایان کار بر روی کیک خود بپاشید.

عکس کیک شکلاتی
دکور کیک شکلاتی

دکور کیک شکلاتی و توت‌فرنگی

یک ایده فوق‌العاده و کلاسیک برای تزیین کیک شکلاتی، استفاده از توت‌فرنگی و سبزیجات تازه، مثل نعنا می‌باشد. چرا که ترکیب طعم نعنا، توت‌فرنگی و شکلات بسیار خوشمزه و لذیذ بوده است. شما می‌توانید از این ترکیب در انواع فیلینگ کیک‌ها و حتی دسرها استفاده کنید.

گاناش کیک شکلاتی + طرز تهیه

برای تزئین یک کیک شکلاتی بدون خامه می‌توانیم از گاناش استفاده کنیم، گاناش از ترکیب درصدهای مختلف شکلات و خامه تهیه می‌شود. گاناش‌ها در صنعت قنادی کاربرد وسیعی دارند.

طرز تهیه گاناش شکلاتی روان:

این گاناش را با درصد مساوی تهیه می‌کنیم.

  • خامه صبحانه ۳۰ درصد چربی
  • شکلات شیری

مرحله ۱: شکلات را در مایکروفر و یا به صورت بن‌ماری ذوب می‌کنیم.

مرحله ۲: همزمان خامه را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد.

مرحله ۳: خامه را از روی حرارت بردارید و به شکلات ذوب‌شده در سه مرحله اضافه کنید و در هر مرحله به آرامی با لیسک مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.

مرحله پایانی: سپس گاناش آماده‌شده را به صورت گرم و روان روی کیک می‌ریزیم.

دقت کنید برای انجام این مرحله حتما زیر کیک یک پنجره سیمی قرار دهید تا گاناش اضافی زیر کیک باقی نماند.

کیک شکلاتی سفره ایرانی
خامه کشی کیک شکلاتی

فیلم آموزش تزیین کیک با خامه همراه با امکان دانلود

عدم دسترسی همیشگی به اینترنت باعث شده خیلی از هنرمندان دکوراتیو کیک نیاز داشته باشند فیلم آموزش کامل کیک آرایی را دانلود کنند تا برای بازبینی فیلم دیگر نیازی به اینترنت نداشته باشند. سفره ایرانی این مشکل رو برای شما عزیزان حل کرده، در این قسمت، ویدئویی از یک ایده فوق‌العاده برای تزیین کیک تقدیم شما شده که می‌توانید به راحتی فیلم آموزشی decor cake را دانلود کنید فیلم

کیک شب یلدا با قشنگ‌ترین تزیین

رنگ قرمز، عطر گلپر، طعم انار، سرخی هندوانه، نوای زیبای شعر حافظ، با این نشانه‌ها یاد چه چیزی می‌افتید؟ بیایید چشمانمون رو ببندیم و بریم به دوران بچگی، زمانی که همه فامیل در خانه پدربزرگ و مادربزرگ برای برگزاری مراسم یلدا دور هم جمع می‌شدند، همه شاد و خندان بدون نگرانی برای فردا. یادش بخیر، اما در اون شب طولانی، چه طعم‌ها و رنگ‌هایی برای ما به یاد ماندنی شد؟ چقدر خوب می‌شد که ما با استفاده از هنر کیک‌آرایی ترکیبی از کیک و خاطرات شب یلدا خلق کنیم. در فیلم ویدئویی آموزش کیک‌آرایی شب یلدا ۱۴۰۱، استاد شبیه‌زاده یک تکنیک ساده و جدید را برای تزیین کیک با انار به شما عزیزان آموزش خواهند داد.

آموزش رایگان کیک یلدا با تکنیک روستیک یا عریان

ـموزش آنلاین کیک شب یلدا با انار
تززین کیک شب یلدا با انار

تعداد موادی که می‌توان برای دکور کیک استفاده کرد بیشمار است، اما در این لیست به موارد اصلی اشاره کردیم.

  • خامه
  • شکلات
  • سس شکلات
  • توپ شکلاتی
  • فوندانت
  • باترکریم
  • گاناش
  • گل طبیعی
  • گل شکری
  • میوه و گیاهان
  • سس براق
  • ژله بریلو
  • کارامل
  • مرنگ
  • ماکارون
  • چاپ خوراکی

برای دکور کیک با فوندانت نیاز به مهارت‌های زیر دارید.

  1. ترازکردن صحیح کیک
  2. تهیه انواع گاناش و گاناش مناسب دکور
  3. نحوه صحیح گاناش کشی و شارپ ایج
  4. تهیه گیپور خوراکی و نحوه کار با آن
  5. پایه‌گذاری اصولی برای کیک‌های طبقاتی
  6. دو مدل کاور کیک با فوندانت
  7. تکنیک کهنه‌کاری و سایه‌زدن
  8. تکنیک استنسیل
  9. اصول اولیه گل‌سازی
  10. کار با انواع مالد
  11. تکنیک انواع رافل، چین و پلیسه
  12. اصول تاپرسازی
  13. نحوه به‌کارگیری ماکت در کیک‌های طبقاتی و کاور آن با فوندانت

برای دکور کیک با خامه نیاز به مهارت‌های زیر دارید.

  1. فرم‌دادن صحیح خامه
  2. انواع فیلینگ مناسب کیک تولد
  3. آسترکشی اصولی
  4. خامه‌کشی (کاور کیک) بدون استفاده از پلکسی
  5. مهارت شارپ ایج (لبه‌ی تیز و صاف سطح کیک)
  6. تکنیک ویفرپیپر
  7. تکنیک ایزومالت
  8. اموزش مرنگ
  9. تهیه بابل توییل
  10. روش تهیه گوی شکلاتی
  11. کار با داست‌ها و رنگ‌کردن خامه
  12. تیره‌کردن خامه
  13. کار با شکلات و دکور شکلاتی
  14. درست کردن دریپ سس
  15. کار با ماسوره و مدل‌های مختلف دکور با ماسوره
  16. اصول اسمبل‌کردن گل‌های طبیعی برای کیک‌های نامزدی و طبقاتی
  17. اصول پایه‌گذاری کیک‌های طبقاتی

فوت و فن کیک‌آرایی

فوت و فن تزیین کیک فوندانت

  • تراز کردن صحیح کیک
  • تهیه انواع گاناش و گاناش مناسب دکور
  • نحوه صحیح گاناش کشی و شارپ ایج
  • تهیه گیپور خوراکی و نحوه کار با آن
  • پایه‌گذاری اصولی برای کیک‌های طبقاتی
  • دو مدل کاور کیک با فوندانت
  • تکنیک کهنه‌کاری و سایه‌زدن
  • تکنیک استنسیل
  • اصول اولیه گل‌سازی
  • کار با انواع مالد
  • تکنیک انواع رافل، چین و پلیسه
  • اصول تاپرسازی
  • نحوه به‌کارگیری ماکت در کیک‌های طبقاتی و کاور آن با فوندانت

فوت و فن تزیین کیک خامه

  • فرم‌دادن صحيح خامه
  • انواع فيلينگ مناسب کیک تولد
  • آسترکشی اصولي
  • خامه‌كشی (كاور کیک) بدون استفاده از پلكسي
  • آموزش شارپ ايج (لبه تيز و صاف سطح کیک)
  • تکنیک ویفرپیپر
  • تکنیک ايزومالت
  • آموزش مرنگ
  • آموزش بابل توييل
  • گوی شکلاتی
  • كار با داست‌ها و رنگ‌كردن خامه
  • تیره‌کردن خامه
  • کار با شکلات و دکور شکلاتی
  • تهیه دریپ سس
  • کار با ماسوره و مدل‌های مختلف دکور با ماسوره
  • انجام اسمبل‌کردن گل‌های طبیعی برای کیک‌های نامزدی و طبقاتی
  • اصول پایه‌گذاری کیک‌های طبقاتی

پیج دکور کیک

منابع عالی ایده کیک آرایی

برای تقویت هر مهارتی مخصوصا مهارت‌های هنری، هنرمند باید بیننده خوبی باشد. باید به آثار هنرمندان مطرح رجوع کند. اما در زمینه دکور کیک از چه منبعی برای دریافت تصویر آثار دیگر هنرمندان استفاده کنیم؟

ما می‌توانیم در پیج‌های کیک‌آرایی اینستاگرام instagram و پیج‌های دکور کیک پینترست pinterest ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای دکور کیک بیابیم. اما آموزشگاه سفره ایرانی راه حل سومی برای علاقمندان هنر دکور کیک فراهم کرده است و آن هم ارائه بهترین کتاب‌های آموزش دکور کیک در دنیا می‌باشد. برای دسترسی به کتاب‌های دکور کیک می‌توانید به صفحه کتاب سرآشپز مراجعه کنید.

پیج تزیین کیک

از کجا ایده کیک‌آرایی بیابیم؟


برای تقویت هر مهارتی مخصوصا مهارت‌های هنری، هنرمند باید بیننده خوبی باشد. باید به آثار هنرمندان مطرح رجوع کند. اما در زمینه دکور کیک از چه منبعی برای دریافت تصویر آثار دیگر هنرمندان استفاده کنیم؟ ما می‌توانیم در پیج‌های کیک‌آرایی اینستاگرام instagram و پیج‌های دکور کیک پینترست pinterest ایده‌های فوق‌العاده دکور کیک را بیابیم. اما  آموزشگاه سفره ایرانی راه حل سومی برای علاقمندان هنر دکور کیک فراهم کرده است و آن هم ارائه بهترین کتاب‌های آموزش دکور کیک در دنیا می‌باشد. برای دسترسی به کتاب‌های دکور کیک می‌توانیم به صفحه کتاب سرآشپز مراجعه کنید.


کتاب سرآشپز



FAQ

سوالات متداول

آمورشگاه سفره ایرانی ۲۰ سال هست که به صورت حضوری آموزشهای صنایع غذایی را برگذار میکند.کلاس دکور کیک نیز به صورت حضوری و به صورت مجازی هم تقدیم شما میگردد.

چقدر عالی، ابتدا آموزش مجازی مقدمات تولید کیک رو تهیه کنید، در قدم بعد بسته به علاقه و امکاناتتون دکرو کیک با خامه یا فوندانت رو انتخاب کنید. وبعد از گذراندن دوره، آموزش های پروژه محور رو تهیه کنید.

بله. شما میتوانید آموزش های پروژه محور رو تهیه کنید که شامل دکور کیک تولد دکور کیک نامزدی و عروسی و فیگور های خاص میباشد.

نگران نباشید ما کنار شما هستیم. اکنون نیز می‌توانید با شماره ۰۹۳۸۶۱۵۳۰۸۰ در واتس آپ با آقای سیدآبادی در تماس باشید. این اطمینان به شما داده می‌شود که در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

ضمن تشکر، این آموزش در حال آماده‌سازی نهایی بوده و به زودی قابل تهیه خواهد بود.

FAQ

سوالات متداول

آمورشگاه سفره ایرانی ۲۰ سال هست که به صورت حضوری آموزشهای صنایع غذایی را برگذار میکند.کلاس دکور کیک نیز به صورت حضوری و به صورت مجازی هم تقدیم شما میگردد.

چقدر عالی، ابتدا آموزش مجازی مقدمات تولید کیک رو تهیه کنید، در قدم بعد بسته به علاقه و امکاناتتون دکرو کیک با خامه یا فوندانت رو انتخاب کنید. وبعد از گذراندن دوره، آموزش های پروژه محور رو تهیه کنید.

بله. شما میتوانید آموزش های پروژه محور رو تهیه کنید که شامل دکور کیک تولد دکور کیک نامزدی و عروسی و فیگور های خاص میباشد.

نگران نباشید ما کنار شما هستیم. اکنون نیز می‌توانید با شماره ۰۹۳۸۶۱۵۳۰۸۰ در واتس آپ با آقای سیدآبادی در تماس باشید. این اطمینان به شما داده می‌شود که در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

درباره سفره ایرانی بیشتر بدانید.

درخصوص دوره‌ها سوال دارید؟

حتی اگر سبک خاصی از آموزش در این خصوص مورد نظر شماست، حتما با ما تماس بگیرید و یا از فرم زیر استفاده نمایید. ما شما را خوشحال خواهیم کرد 🙂

    درخصوص دوره‌ها سوال دارید؟

    حتی اگر سبک خاصی از آموزش در این خصوص مورد نظر شماست، حتما با ما تماس بگیرید و یا از فرم زیر استفاده نمایید. ما شما را خوشحال خواهیم کرد 🙂